התעמלות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת הריון. האם מותר להתעמל על מכשיר סקי שיש לי בבית? לפני ההריון הייתי מתעמלת עליו חצי שעה 3 פעמים בשבוע. חשוב לציין שבהריון הראשון שלי הייתה לי הפלה נדחית בשבוע 9 ויש לי שחלות פוליציסטיות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אלכס שלום, ניתן להתעמל בהריון, אך יש תרגילים/אימונים שאינם מתאימים. במקרה של היסטורייה של הפלה- הייתי מתייעצת עם רופא/ת הנשים שלך או נמנעת. מאחלת לך הריון קל שיסתיים בלידה בריאה וטובה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman