שלום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום 1).דוע שמומלץ לצרוך חומצה פולית עד שבוע 12 במינון 400 מק"ג.אני נוטלת בנוסף למינון הנ"ל גם מולטי ויטמין שבו גם יש חומתה פולית במינון 1 מ"ג.ידוע לי שמותר לצרוך עד 5 מ"ג.האם יש צורך לא לצרוך את כדור הטבלית 400 מק"ג בניפרד ולהסתפק רק במולטי ויטמין?האם יש סיכון בנטילת שניהם? 2).מה לגבי מינוך חומצה פולית לאחר שבוע 13?ידוע לי שצריך לצרוך ברזל+חומצה פולית לאורך כל ההריון.מה מינון החומצה הפולית? תודה
גם לי אמרה הרופאה לקחת בנוסף למולטי גם את הכדור חומצה פולית כך שיוצא לי ביום במקום 400 אני לוקחת 800
טל שלום, התייעצי עם הרופא המלווה את הריונך, אפילו בטלפון. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897