שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, אני מתכננת להיכנס להריון (ראשון) בחודשים הקרובים,ויש לי מס' שאלות: לפניי מס' שנים היתה לי מולה בועית ועברתי גרידה, האם ייתכן שיהיה לי קושי להכנס להריון,או שהכניסה להריון צריכה להיות מבוקרת? יש בדיקות שרצוי שאעבור בטרם הכניסה להריון? שאלה נוספת,אני מעוניינת לא לעבור לידה רגילה, אלא ניתוח קיסרי,האם כל אשה יכולה לבקש לעבור ניתוח קיסרי גם בלי סיבה מוצדקת כביכול? האם עצם העבודה שעברתי גרידה בשל מולה, מעלה את הסיכויים לסיבוכים במהלך ההריון ולכן מהווה סיבה לניתוח קיסרי? תודה מראש על תשובותייך
ש שלום, פני לפורום הרפואי השכן שלנו. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה