שיתוק ועיוות בפנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חברתי נמצאת בשליש השלישי להריון. בוקר אחד קמה עם תחושת נימול בפנים ומספר שעות לאחר מכן שותק צד אחד של הפנים והצד עוות ! היא אושפזה בבית חולים אך שוחררה באותו היום כאשר נאמר לה שיש לה וירוס הגורם לתופעה, היא קיבלה סטרואידים אך אין כל הבטחה שהנזק הפיך... אשמח לקבל מידע על התופעה והאם נכון שהנזק יכל להיות בלתי הפיך ?
לקריאה נוספת והעמקה
מכיוון שזה לא ברור מדברייך אם זה קשור בהכרח להריון, ועל מנת לקבל תשובה מוסמכת כדאי שתפני לאחד הפורומים שבהם עונים רופאים, כמו למשל פורום רפואת משפחה. לרופאים יהיו יותר כלים לענות אם תרשמי את האבחנה המדוייקת וגם את הגיל ורקע רפואי.
שעוסק בנושא זה בדיוק