בלוטת התריס+נשירת שיער אחרי הפלה טבעית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, יש לי 2 שאלות : 1. האם יש השפעה לנשירת שיער אחרי הפלה טבעית (הפלה חוזרת מס' 2 )? 2. עברתי 2 הפלות טבעיות חוזרות, אחת בשבוע 8 ושניה בשבוע 11+. יש לי בעיה עם בלוטת התריס מתפקדת מאוזנת אבל מוגדלת מעט. האם יש השפעה של הבלוטה על הריון שלא מחזיק? אשמח לתשובה. תודה.
איילת שלום, מקווה שההריון הבא ייסתיים בלידה בתאריך הצפוי. לגבי בלוטת התריס- מה שידוע לי זה קשר בין יתר פעילות של בלוטת התריס להפלות. אך את אומרת שאת מאוזנת! אינני רופאה- בררי עם הרופא. בעיות בתפקוד הבלוטה יכולות להשפיע גם על נשירת שיער, אך גם הפלה וגם מצבי לחץ (אולי עקב ההפלה)- יכולים לגרור נשירת שיער. בהחלט שווה בירור! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה