כאבים בישבן השמאלי-הצילו!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 23 להריוני השני. מדי פעם אני נתקפת בכאבים עזים שנובעים מהתכווצות שריר הישבן השמאלי. זה ממש מוזר ולעיתים כואב כל כך שאני לא יכולה לדרוך על רגל שמאל. וכמו שזה בא כך הכאב נעלם. שתי חברות שונות שלי אמרו שהן סבלו מהתופעה הזו בהריונות שלהן. אחת מהן אפילו סיפרה שגם אימה וגם אחותה סבלו מזה- והכאבים הם רק בישבן השמאלי. זה ממש הפתיע אותי כי אני לא הכרתי את זה בהריון הקודם וכמוני גם אחותי (שנמצאת בהריון שלישי) ואימי, שהיתה בהריון 3 פעמים. האם מדובר בתופעה מוכרת? האם היא מעידה על דבר מה כמו מחסור בסידן או משהו כזה?
לכואבת ומופתעת שלום, התכווציות שרירים בהריון הן דבר שכיח , יש הקושרים אותן לחוסר של מגנזיום או סידן בדם. בבדיקת הדם הבאה בקשי לבדוק זאת/ נסי לראות אם נבדק בבדיקות הקודמות. לעיתים דיקור סיני יכול לעזור. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה