ספורט - ספינינג והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתעמלת כשנתיים וחצי, שלוש פעמים בשבוע בספינינג. האם אני יכולה להמשיך כך בהמלך הניסיון והכניסה להריון? זה בעייתי?
הנה קישור שיסביר מעט מה מותר ומה אסור את עדין לא בהריון הבנתי ואין כל מניעה לעשות ספנינג (תשאלי את הרופא שלך גם) (סקי, סנפילנג ורכיבה על סוסים יכולה להיות מסוכנת בגלל נפילות וחבלות) http://www.babyworld.co.il/bba/preg/exercise/index.jsp בהצלחה
דעת מרבית הרופאים , כפי שקראתי : -- ספינינג זו פעילות גופנית קשה ולא מתאימה לתקופת ההריון ! אני מאמינה שנושא הכניסה להריון חשוב לך יותר מאשר ספינינג, ואני במקומך הייתי נמנעת גם במהלך נסיון לכניסה להריון, והייתי משאירה את הספינינג לתקופה שלאחר הלידה.. תשמעי גם את דעתו של הרופא שלך.