כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 15+ אחרי 2 לידות מוקדמות שהאחרונה מביניהם היתה שבוע 32 היפרדות שליה ניתוח קיסרי והראשונה לידה טבעית שבוע 35. אני גם אחרי 2 הפלות שבהן העובר לא התפתח ונפל. במשך כל תקופת ההיריון הרגשתי כאבי מחזור אך לפני כיומיים הרגשתי כאבים בבטן התחתונה וגם העליונה. אתמול נבדקתי אצל רופא שאמר שיש דופק לעובר ובמידה והכאבים יחמירו לפנות למיון. היום בבוקר אני חשה את אותם כאבים. האם יש סיכון בהיריון זה? מחר עלי לעבור סקירת מערכות מוקדמת. האם שם יתנו לי תשובה מה קורה עם העובר. מה עלי לעשות?
אורפז יקרה, אני אדם אופטימי, ומאמינה שחשיבה חיובית עוזרת בהבניית מציאות חיובית. נסי להיות אופטימית, ולראות מה ילד יום. אני כולי תקווה שאחרי סקירת המערכות התקינה, תוכלי להירגע ולהאמין בסיכוייו של ההריון הנוכחי להסתיים בלידת תינוק בריא. בהצלחה, אמאאור.