סימן לירידת מי שפיר ??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בשבוע 40 + 4 ימים לפני כיומיים ביום רביעי ביקרתי אצל הרופאה שלי והיא מסרה לי שיש מחיקה 50 % אבל אין עדיין פתיחה במוניטור שביצעתי באותו בוקר היו לי צירים כל 10 דקות. ביום חמישי בבוקר ירד הפקק הרירי (ככה זה נראה הפרשה עם טיפות דם) ומעז יש לי הפרשות נוזליות מאוד עם ריח של זרע , האם זה סימן לטיפטוף של מי שפיר ? היום בבוקר ביצעתי מוניטור שהראה צירים כל 5 דקות לפי האחות אבל הרופא אמר שיש לי צירים לא סדירים ושאני אגיע לביקורת עוד יומיים אם לא תהיינה התפתחויות שמצריכות הגעה ישירה לבית החולים, ראוי לציין שביומיים האחרונים אני מתלוננת על כאבי גב תמידיים וגם כאבים בעצם הזנב, האם כדאי לפנות לבית החולים או לחכות לצירים תכופים וכואבים ??
שלום הילית ! אני מעריכה שכבר מאוחר מדי לענות לך, אבל בהחלט הייתי מליצה לחזור לחדר הלידה. במצב כזה כדאי להיות במעקב צמוד יחסית, כי הלידה ממש קרובה. בכל מקרה, לידה קלה וטובה !