כאבים בשבוע 5
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צליל ! אני בשבוע 5 ורציתי לשאול, יש לי כאבים (לא חזקים) כאילו אני צריכה לקבל ויש הפרשות צהובות/חומות כאלו, מאחר ולפני כ-3 חודשים בערך נפל לי בדיוק בשבוע הזה (אם את זוכרת תמכת בי גם אז "היריון כימי") אני פוחדת לאבד גם את זה האם זה נורמלי???? יש לי ילד בן 4 ובהיריון שלו לא היו לי תופעות כאלו מודה לך מאוד ושבת שלום ניקי
שלום ניקי ! ההתכווצויות הן שכיחות מאד. הכתמים - די שכיחים, ובד"כ לא מעידים על בעיה. אפילו החששות מובנים מאד... אני מציעה לך לבצע בדיקת דם, ולחזור עליה בעוד מספר ימים. אם הערכים תקינים ויש הכפלה - כל הסיכויים שההריון תקין ולא כמו קודמו. בהצלחה !