הרעלת מים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי סקירת מערכות מאוחרת. בבדיקת האולטרסאונד הרופא אמר לי שהוא רואה שיש לי "הרעלת מים". והוא אמר לי שזה קורה כששותים הרבה מים. אני שותה ביום 3 ליטר מים. רציתי לשאול אם אפשר לראות בבדיקת אולטרסאונד אם יש הרעלת מים ? והאם משתיית 3 ליטר ביום יכול להיות הרעלת מים ? והאם שיתיית 3 ליטר ביום יכול לגרום נזק לעובר ? ואם כן מה זה יוכל לעשות לו ?
שלום נטלי ! מצב של הרעלת מים הוא נדיר, וקורה לרוב כאשר יש בעיות במערכת השתן, או כאשר ניתנת אינפוזיה במינון לא מתאים. יש סיכון במצב כזה - בלי קשר להריון - כי מאזן המלחים בגוף משתבש ומשפיע לרעה על הלב. מעולם לא שמעתי שרואים סימנים להרעלת מים בבדיקת אולטרא סאונד - אבל אני לא רופאה... כדאי שתשאלי בפורום המקצועי, או את הרופא המטפל. בהצלחה !