מוקד אקוגני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 33 (הריון שלישי), ואני נמצאת בשבוע 18 וקצת להריוני. סקירת המערכות הראשונה יצאה תקינה. שקיפות עורפית יצאה 1:9999 (לפי גיל ותוצאה), חלבון עוברי יצא 1:7251. בתחילה לא חשבתי בכלל לעשות מיי שפיר, אך השבוע עשיתי אולטרסאונד (כי היו לי כאבים), וגילו לי "מוקד אקוגני בחדר השמאלי של הלב". 1. האם הרופא היה צריך לגלות זאת בסקירה והוא פספס ?!!!!!! 2. האם עכשיו מומלץ לעשות מיי שפיר. אבקש את תשובתכם כי אני דיי לחוצה
שלום אורית ! אני לא רופאה. כדאי להפנות את השאלה לפורום הריון ולידה או אולטראסאונד, או לאחד מהפורומים בסטארמד שעוסקים באולטראסאונד. באופן כללי - מוקד אקוגני (או "כדור גולף") אינו נדיר, וכממצא יחיד אינו מגדיל את הסיכון - אבל עדיף שתקבלי תשובה מוסמכת מרופא. בהצלחה !