ריפיון שרירים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב! אני נמצאת בהריון שני בשבוע 22 + כל לילה כשאני נרדמת אני מתעוררת כמה פעמים ולא בגלל התינוקת בגלל שהצד שבו אני ישנה נרדם לי וכואב לי נורא .כולל ידיים אוזניים מרפק וכו' ההרגשה היא שיש איזה שהיא רפיון שרירים אני מנחשת .אני לא בטוח השאלה היא האם לפנות לרופא כי זכור לי מההריון הראשון שבשליש האחרון יש כאבי אגן בגלל משקל התינוק וכוליי.. אבל לא כל הצד . אשמח לתשבותכיים . תודה
שלום אורית ! אני לא רופאה. מה שאת מתארת נשמע כמו לחץ על עצב (או כמה עצבים) שגורם לנימול וחוסר תחושה. יש שני כיווני בדיקה שתוכלי לנסות - אורתופד או כירופרקטור (רפואה אלטרנטיבית). בכל מקרה לא כדאי להזניח, גשי להיבדק. בהצלחה !