אמבטיה חמה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 27 ובשבוע ה 31 להריון (ראשון). ברצוני לעשות אמבטיה חמה. האם יתכן סיכון לעובר?האם יש טמפרטורת מים מסוימת שאסור לעלות מעליה?האם מותר להוסיף "כדור מלח" לאמבטיה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יהודית ! אני לא רופאה. ההמלצה היא להימנע מאמבטיות חמות מאד. בשליש הראשון - כדי לא לפגוע בהתפתחות העובר, ולאחר מכן - כי העלאה של חום הגוף עלולה להיות מסוכנת. אם מדובר בחום סביר של המים (לא סאונה) - את יכולה להתאמבט בלי חשש גם בהריון. (לגבי המלח אין לי מושג. אני מעריכה שזה בסדר, אבל לא יכולה לכתוב מתוך ידיעה ברורה). המשך הריון קל ומוצלח !