לחוצה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למה אסור לעשות מסאג בתחילת ההריון ? אני עשיתי עיסוי מאוד מאוד קל ורק באיזור הגב, הידיים, הרגליים וכפות הרגליים. לא עשיתי עיסוי בבטן בכלל. האם גם זה אסור ? האם זה יכול לגרום נזק לעובר ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דלית ! את יכולה לצאת מהלחץ... מותר עיסוי בהריון, צריך רק להקפיד לא להשתמש בשמנים ארומטיים שאינם מומלצים בהריון, ולא להפעיל (ע"י שיאצו למשל) נקודות שעלולות לגרום פעילות רחמית. בכל מקרה לא מדובר על נזק לעובר, ואם עד עכשיו אין לך צירים - אני מניחה שגם לא יהיו, ואת יכולה להפסיק לחשוש לתוצאות כלשהן. הריון קל ובריא !