בנות - זקוקה לעזרתכן...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול עשיתי סקירה מוקדמת ושם נתגלה מוקד אקוגני המעלה את הסבירות לתסמונת דאון וכן נוזל פריקרדיאליבכמות מעט גדולה מהרגיל. האם זה אומר למישהי משהו? האם עלי לדאוג? ובשורה טובה לסיום - יש לי עוד בת!!!!!!!! תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור לי ! קודם כל - כדאי להפנות את השאלה לפורום אולטראסאונד, כאן או בסטארמד, לתשובת רופא. אם תריצי חיפוש תראי הרבה תשובות על מוקד אגוני או כדור גולף, ולגבי הנוזל - נראה לי שבגלל השילוב של שני המימצאים יפנו אותך לאקו לב עובר, רק כדי לוודא שהכל בסדר. הריון קל ומוצלח !