כאבי גב...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי צליל אני בשבוע 19 יש לי כאבי גב איומים החזה שלי גדול ועכשיו בהריון הוא ענק ! אני לובשת חזיה תומכת ועושה קצת תרגילים מה אפשר לעשות והאם החזה יגדל עוד? רציתי לדעת עוד אם פרנטאל מספיק כויטמין או צריך גם חומצה פולית ? ועוד שאלונת האם זה נכון שכדאי להקריא ספרים לביבי משבוע 20? תודה
שלום סיגל ! החזה יגדל עוד קצת, אבל רק ממש לפני הלידה. כאבי הגב לעומת זאת ילכו ויחמירו עם התקדמות ההריון, לכן כדאי לטפל בהם : לחפש חוג יוגה/פלדנקרייז/אלכסנדר וכד', שמלמד יציבה נכונה ומפחית את העומס על הגב. פרנטל מכיל גם חומצה פולית, אין צורך בתוספת (אלא אם הרופא ממליץ עליה), ולגבי ספרים - אני לא שמעתי על זה... שמעתי על מוזיקה שמשמיעים לעובר, אבל גם זה לא הכרחי להתפתחותו התקינה. הריון קל ובריא !