טיפול בחום ושיעול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לקבל עצה על טיפול מותר בחום ושיעול בתחילת ההריון ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אפרת ! אקמול מותר בהריון, מותר גם סירופ טימי או סירופים דומים שנמכרים ללא מרשם. נורופן/אדויל/אופטלגין - לא מומלצים בהריון. כדאי לשאול את הוקח, ולבדוק גם בקישורים (הריון ולידה - אתרים ברשת, משמאל) במידע על בטיחות התרופות בהריון. תרגישי טוב !
שלום אפרת ! אקמול מותר בהריון, מותר גם סירופ טימי או סירופים דומים שנמכרים ללא מרשם. נורופן/אדויל/אופטלגין - לא מומלצים בהריון. כדאי לשאול את הרוקח, ולבדוק גם בקישורים (הריון ולידה - אתרים ברשת, משמאל) במידע על בטיחות התרופות בהריון. תרגישי טוב !