כאבי ראש של בוקר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנ בהריון בשבוע 25 בזמן האחרון כבר כמה שבועות אני סובלת מכאבי ראש המזכירים מיגרנה אבל לא חזקים מאד ( מעל העיניים ומאד מציקים ) כאבי הראש הם בעיקר בבוקר . אחרי כמה שעות הם לרוב עוברים האם יכול להיות שיש לי המוגלובין/ברזל נמוך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אני לא רופאה. המוגלובין נמוך לא גורם לכאבי ראש כאלה, אלא בעיקר לחולשה, עייפות וסחרחורות, ואפשר לוודא בבדיקת דם פשוטה אם הערכים שלו תקינים. יכול להיות שכאבי הראש קשורים ללחץ דם - בקשי למדוד במרפאה את לחץ הדם שלך. הריון קל ובריא !