דימום לאחר ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה: היה לי ביוץ בסביבות ה-10.12.2004 קיימנו יחסים על מנת להכנס להריון. בתאריך- 13.12.2004 (לאחר הביוץ) היה לי דימום קל שהפסיק מיד. (המחזור הבא אמור להיות ב- 24.12.2004. שאלתי היא: מה פשר הדימום ? האם יש מקרים שיורד דם כשנקלטים ? דבר כזה לא קרה לי מעולם....מחזור באמצע החודש. תודה על תשובתך.
שלום עדית ! אני לא רופאה, אבל שמעתי על "דימום השתרשות". אם מדובר בהכתמה או דימום קל שנפסק במהירות, אין לו חשיבות. יכול להיות שיש מקור אחר לדימום, כמו שריטה בצוואר הרחם, למשל. בביקור הבא שלך אצל הרופא, בקשי ממנו לבדוק אם יש סימן של פצע בנרתיק או בצוואר - אולי זה מקור הדימום, ובכלל לא מהרחם. בהצלחה !