לצליל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התשובה המהירה, אמרת שאין צורך להקדים את הבדיקה, כיוון שזהו הריון ראשון , תביני את החששות שלנו, (שלי ושל בעלי) , אני רגילה לבצע פעילות גופנית ואיני יודעת אינני יודעת מה מותר ומה אסור... אולי בכל זאת כדאי לעשות מאמץ ולבצע פגישה עם רופא מוקדם יותר?
שלום לחדשה ! אני מאד מבינה את החששות. את בהחלט יכולה להקדים את הפגישה עם הרופא אם את מעדיפה לעשות זאת. בשלב הזה אין עוד מה לראות - תקבלו סט בדיקות והנחיות כלליות. אם תהיי רגועה יותר אחרי הפגישה הזו - זו סיבה טובה להקדים אותה... (בפעילות גופנית סבירה שאת רגילה אליה אין בעייה. אם מדובר על הרמת משקולות, כפיפות בטן, או פעילות מאד נמרצת - באמת עדיף להתייעץ עם הרופא, לפני שממשיכים בה). בהצלחה !