משקל עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , עשיתי סקירת טרימסטר שלישי השבוע (אני בשבוע 35 )- הערכת המשקל הינה 2900 גרם. האם ישנו סיכוי כי הדבר מעיד על בעיה כלשהיא בהריון ? , האם אני צפויה לזירוז? תודה
שלום מירית ! אני לא רופאה, ואינני רואה מה הסיבה שבגללה את מודאגת, כי המשקל שציינת אינו חריג לשבוע 35. חשוב לזכור שני דברים : ראשית, הערכת משקל באולטרא סאונד אינה מדוייקת, וככל שהעובר גדול יותר - טווח הטעות גדול יותר (סטייה של 10% לכל כיוון). שנית, בחודש התשיעי העובר כמעט ואינו גדל, ומשקל לידה של כ- 3.500 ק"ג אינו מצדיק זירוז, ואינו גבוה במיוחד. אם תרצי תשובה מקצועית, כדאי שתפני לפורום אולטראסאונד, של ד"ר חזן. בהצלחה, ולידה קלה !