נפיחות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 36 הרגליים מתנפחות לי ואני לא יכולה ללכת האם זה אומר משהו, יש צורך לבדוק זאת?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ריקי ! בסוף ההריון, במיוחד בימי הקיץ, רוב ההריוניות סובלות מבצקות. אם לחץ הדם שלך תקין, אין חלבון בשתן, אין כאבי ראש או ריצודים מול העיניים והבצקות לא מופיעות גם בידיים ובפנים - סביר להניח שהכל נורמלי. רק אם אחד מהסימנים האלה נראה לך חשוד, גשי לאחות/רופא כדי להיבדק ולשלול רעלת הריון. כמובן שאם הבצקת מונעת ממך יכולת ללכת, חשוב גם להגיע לרופא. עוד כמה שבועות, וזה יחלוף !