דקירות באזור הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה-31 וכבר כמה שעות יש לי דקירות פנימיות וממושכות באיזור הטבור. האם עליי לדאוג או שזה נורמלי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שגית ! כאבים אסור לאבחן באינטרנט, גשי אפילו הערב לרופא בשר ודם. רובהסיכויים שהכל תקין, אבל למה לקחת סיכון מיותר ? ...ותעדכני כשתדעי מה קורה ! בהצלחה !
שגית בוקר טוב לך, שמי אתי ואני בהריון בשבוע 30, גם לי יש את אותם התופעות של דקירות וכאבים מסביב לפופיק, אך בהריון קודם נאמר לי מהרופא שזה שבר בטבור וככל שהכובד על הבטן גדל כך הכאבים גדלים, יש הממליצים על חגורת בטן ויש שלא. הרבה בריאות ולידה קלה וכיפית.