הריון בסיכון גבוהה שאלה לרופא!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כעת בשבוע 23 אני בהריון בסיכון גבוהה משתי סיבות האחת יש לי קרישות יתר. השניה היא מחיצה ברחם לפי מה שהרופאים טוענים אני לא אלד בתאריך הרגיל אלא בסוף שביעי על היום הראשון של שמיני שבוע32-33 השאלה שלי היא כזאת: חובה לעשות קיסרי? היות שאני יודעת שבמקרה שלי אסור אפידורל בגלל קרישות היתר. ובכלל זה די בטוח לידה מוקדמת? תודה!!!
מום מולד ברחם כגון מחיצה אינו מהווה סיבה לביצוע ניתוח קיסרי אלא אם כן קיים סיבוך נוסף כמו למשל מצג עוברי פתולוגי (עכוז או רוחבי), גם כל שאר הדברים אינם מהווים סיבה לניתוח קיסרי, ההפך הוא הנכון במצב של קרישיות יתר עדיף לידהב רגילה על ניתוח, וגם לא ניתן לנבא מועד הלידה, לאו דווקא תלדי מוקדם. בהצלחה
תודה רבה