מהי מולה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חפשי תשובות קודמות,כבר עניתי על השאלה. שנה טובה
היי מיכלי, מצאתי מה פירוש המילה (במידה וטרם מצאת) גם אותי זה סיקרן לדעת מה זה. "מולה" הינו תיאור של הריון לא תקין שהתפתח עקב פגם בתהליך ההפריה. מדובר בשק הריון המתפתח בתוך הרחם (לכן אין מדובר בהריון חוץ רחמי) עם או ללא התפתחות רקמת עובר (מולה מלאה או חלקית). מצב זה מחייב סיום ההריון. מיכלי, שלא נדע ושיהיו רק בשורות טובות. המשך הריון קל והמון הצלחה. על תחשבי הרבה על הלידה זה רק ילחיץ אותך תחשבי על הרגעים שלאחר מכן אולי זה יעזור לך (לי זה עוזר). שנה טובה ופוריה. רונית ס.
רונית תודה על ההמלצה, אבל לצערי ההריון הסתיים בהפלה.