לחוצה !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חודש עם איקלומין, ביום ו' האחרון - כוריגון, ביום א' השבחה, והיום יום ה' שוב כוריגון. מאתמול יש הפרשות צהובות מלוות בגרד ובערב החלה גם הכתמה. מה קורה כאן ? (זה לבטח לא מחזור כי זה רק היום ה-20 למחזור) אני מאוד מודאגת............מה עושים ??????
לקריאה נוספת והעמקה
רונית שלום ראשית אני מאחלת לך הצלחה רבה בטיפול. שנית - ההפרשה מקורה קרוב לודאי מפטרת או דלקת בנרתיק. מאחר ועברת הזרעה והוכנס חומר לרחם כדאי שתשימי לב אם מתפתח חום או כאבי בטן שעלולים להיות סימן להתגברות הדלקת. בכל מקרה כדאי לידע ולהתיעץ עם הרופא שביצע את ההזרעה ויתכן שישקול מתן טיפול תרופתי. בהצלחה.