פורי-נטול והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני חולת קרוהן מזה 4 שנים. מטופלת בפורי-נטול (כדור ליום) וראפאסל (2 גרם ליום). אני מעוניינת להיכנס להריון ואני מבולבת מהמידע הרב שיש על ההשפעה שת תרופות כמו אימוראן על הריון. האם 6MP / פורינטול שייך לאותה קבוצה? האם יש להפסיק ליטול את התרופה (בייעוץ רופא?)? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
מבלי להתיחס לתרופות שציינת באופן ספציפי, קיימים מס' מרכזים ליעוץ תרופתי בהריון אשר שמחים לענות על השאלות הללו. מרכז אחד בבילינסון - פרופ' מרלוב מרכז שני בירושלים- פרופ' אור-נוי 6243669/3-02 מרכז שלישי באסף הרופא 9779309-08