מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בשבוע 38+5 העובר עדיין לא התהפך וכנראה אני אצטרך לעבור ניתוח קיסרי. מהו הזמן הטוב ביותר לעבור את הניתוח? (תאריך קבוע מראש, או לחכות לרגע האחרון צירים וכו'). והאם יש סכוי שהעובר עוד התהפך? האם יש משהו שאני יכולה לעשות על מנת שזה יקרה מלבד היפוך חיצוני כמובן?.
לקריאה נוספת והעמקה
רוב העוברים נולדים במצג ראש, מכאן שקיים עדיין סיכוי להיפוך ספונטני. יש הטוענים שבעזרת רפלקסולוגיה וכו' ניתן להפוך עוברים (לא הוכח מעולם בעבודה מבוקרת). סה"כ , ניתן לקבוע תור לניתוח אלקטיבי לשבוע 40 , במידה ולא התהפך ספונטנית עד אז - זה כנראה כבר לא יקרה.