הגלולה שאחרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי גלולות למשך תקופה של בערך 3 שנים. הפסקתי בגלל תופעות לוואי לא רצויות. אני עם חבר קבוע. בגלל תקלה מסויימת... היה לי חשש כי אכנס להריון ולכן לקחתי בבוקר שלמחרת את הגלולה שאחרי. אבל בכל זאת נכנסתי להריון. השאלה שלי היא האם זה יהיה הריון עם סיכון כי כבר לקחתי את הגלולה שאחרי? האם יש בדיקה שיכולה להבטיח לי שלא יהיו אי אילו מומים בעובר?מה אני אמורה לעשות עכשיו?
לקריאה נוספת והעמקה
פני ליעוץ טרטולוגי לתשובה חד-משמעית. למיטב ידיעתי לא צפוי נזק עוברי בנטילת גלולת הפוסטינור שהינה למעשה פרוגסטרון במינון גבוה