לרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נכנסתי להריון אחרי חודשיים עם הפסקת הגלולות,עברתי גרידא בשבוע 7 בגלל שלא היה דופק ושק הריון לא תקין 3 חודשים ראשונים שמרתי. היום אני אחרי 6 חודשים ועדיין לא נכנסתי להריון המחזור סדיר קיבלתי מיד אחרי הגרידא והכול היה תקין מחזור אחרון הופיע לאחר איחור של שבוע ביו ה- 36 שבד"כ אני מקבלת מחזור כל 28 יום האם אני צריכה לפנות לרופא מה דעתך יש סיבה לחשוש שמשהו השתבש מאז הגרידא ? תודה
לפי תאורך איין מקום עדיין לחשוד בבעיה, אולם במידה ואת מודאגת פני לרופא המטפל להתיעצות. דרך אגב, לא ציינת את גילך. במידה ואת מעל גיל 35 מומלץ להתחיל בבירור עוד טרם חלפה שנה של אי פוריות