ARAGEST-דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחר איחור של 7 שבועות במחזור בעקבות הפסקת גלולות למניעת הריון בוצע אצלי אולטרסאונד ונמצאו זקיקים קטנים רבים. התחלתי טיפול בארגסט (20 מיליגרם ליום) כדי להשרות ביוץ . היום הוא היום הרביעי מתוך שישה ימי טיפול בארגסט. הבנתי שרצוי לא להכנס להריון בתקופת הטיפול בתרופה זו כי היא יכולה לגרום למומים בעובר. היום קיימתי יחסי מין שבהם התגלתה תקלה במערכת המיגון... מה לעשות? האם כדאי להפסיק כבר עכשיו את הטיפול בארגסט כדי שאם יהיה הריון ימנעו מומים בעובר? תודה רבה, נורית
לא נותנים ארגסט להשראת ביוץ. במידה ואת מודאגת מאפשרות של הריון לא רצוי עומדת לרשותך האפשרות של פוסטינור 2 - הגלולה של הבוקר שאחרי