ריבוי מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב בסקירת מערכות מאוחרת (שבוע 22 ויומיים) נתגלה כייש לי ריבוי מי שפיר - AFI-17 הרופא טען שיתכן וזה נוסע ממחלת סכרת כאשר הוא שלל כל בעיה אנטומית אצל העובר. יש לציין כי מלבד בעיה זו הכל תקין. שאלתי היא מהם הגרומים לריבוי מי שפיר[ והאם קיימת סכנה לעובר (פיגור וכד') ובמידה ולא נמצאה למחלת הסכרת מה יש לעשות? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
AFI של 17 סמ' איננו נחשב כריבוי מי שפיר ( אחוזון 95 הוא 24 סמ' ). בכל מקרה יש לבצע מעקב .
ד"ר גדעוני יריב תודב רבה רבה על התשובה המהירה ואכן מעקב יתבצע!! שוב תודה וליל מנוחה