כאבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אישתי בהריון מהפריה לעיתים תכופות יש היתכווציות באזור הבטן התחתונה נאמר לה שבגלל שזה מהפריה . האם זה נכון? מתי זה אמור לחלוף? מה מותר לקחת,נגד כאבים? אשתי בשלבים הראשונים של הריון כשבועים.
הרבה שאלות אך חסר הרבה מידע פרטני על ההריון, המומלץ ביותר הוא לחזור לרופא שטיפל בהפריה ולשאול אותו את כל אותן השאלות, מאחר והוא מכיר את פרטיכם יחסכו ממנו הרבה שאלות .
הרבה שאלות אך חסר הרבה מידע פרטני על ההריון, המומלץ ביותר הוא לחזור לרופא שטיפל בהפריה ולשאול אותו את כל אותן השאלות, מאחר והוא מכיר את פרטיכם יחסכו ממנו הרבה שאלות . לגבי הטיפול בכאב, ניתן לקחת משככי כאב כמו אקמול, וגם תכשירים אחרים כמו פפברין (מרפה שריר ) או נקסין (עד שבוע 32 )