גזים בהריון-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השישי להריון וכבר שבועיים שאני סובלת מכאבי גב ובטן. יש לי לחץ על השלפוחית וכנראה דלקת בשתן והתחלתי לקחת מוקסיפן.דרך אגב עשיתי אולטרסאונד והכל בסדר ואף נצפה דופק. בנוסף ללחץ בשלפוחית יש לי עצירות וגזים שגורמים לי לכאבים והתכווצויות מה לעשות ??זה ממש בלתי נסבל בעיקר בלילה.נסיתי שזיפים אבל אין הקלה. כאבי הבטן ממש בלתי נסבלים.האם זה נורמלי שגזים(בעיקר פנימיים גורמים לכאבים כאלו??
תופעות הקשורות למערכת העיכול שכיחות בתחילת הריון עקב השפעת הורמוני ההריון על מערכת העיכול. יתכן והסימפטומים כולל כאבי הבטן שלך קשורים לדלקת בדרכי השתן או מהווים תופעת לוואי של הטיפול האנטיביוטי. אם את סובלת מעצירות ניתן להגביר מינון מיץ השזיפים ובכל מקרה אם הכאבים לא חולפים לאחר הטיפול האנטיביוטי יש לחזור לרופא בהצלחה