עין קופצת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בחודש השביעי ומזה כחודשיים סובלת מ"קפיצת" שריר העפעף העליון. סבלתי מתופעה זו במהלך חיי לתקופות קצרות מאד כאשר נעזרתי במעט שקדים לא קלויים על מנת לפתור בעיה זו, רק שעכשיו זה פשוט לא משפיע. האם יכולה להיות סיבה נוספת מלבד חוסר בויטמינים (מגנזיום)? אודה לתשובתך המהירה. יעל
לקריאה נוספת והעמקה
נסי ויטמין בי. אבל כדאי אולי שתשאלי בפורום נוירולוגיה
מאחר ואיין מדובר בבעיה הקשורה ישירות להריון הייתי ממליץ לך לפנות ליעוץ של רופא עיניים אשר בקיא יותר ממני בבעיות הקשורות בעיניים