מיגרנה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אישתי בהריון (חודש 2) וסובלת מכאב מגרנה זה היום ה-3. היא מקיאה, חסרת תאבון וחלשה. מה מומלץ לעשות כדי לפתור/להקל ?
שלא תיקח שום כדור מלבד אקמול ואופטלגין, ודאי שלא אימיטרקס, נרמיג, זומיג ודומיו. אני לקחתי כדורים למיגרנה בזמן ההריון והעובר שלי התגלה כבעל מום. נאלצתי להפסיק את ההריון. אז נכון שהרופאים אמרו לי שזה לא בגלל זה, אבל החשש נשאר. אל תסתכנו.
א. במידה ורעייתך סבלה ממיגרנות עוד טרם ההריון הייתי ממליץ לפנות לנוירולוג המטפל ליעוץ לגבי תרופה אפקטיבית המותרת בהריון. ב. ניתן לטול אקמול/אופטלגין בינתיים. ג. לגבי הבחילות וההקאות ניתן להקל ע"י נרות פרמין . בכל מקרה הייתי ממליץ לפנות לרופא המטפל,יש לבצע בדיקת דם לספירה ואלקטרוליטים ולוודא שאיין מדובר בהפרעה הדורשת התערבות יותר מעמיקה