העמסת סוכר 100
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופא שלח אותי להעמסת סוכר 100 בגלל ריבוי מי שפיר בשבוע 36+6. אודה לך אם תתייחס לתוצאות כי הוא בחו"ל עד עוד שבוע. התוצאה הראשונה - 78. לאחר שעה- 194 ( מעל נורמה- 190 ) לאחר שעתיים - 189 ( מעל לנורמה- 165) לאחר שלוש שעות- 138. תודה על ההתייחסות.
לקריאה נוספת והעמקה
לפי התוצאות שתיארת( שני ערכים חריגים בהעמסת סוכר של 100 גר') בנוכחות ריבוי מי שפיר קיימת אבחנה של סכרת הריונית. עלייך להמתין לרופא המטפל ולהמשיך בביצוע הערכה של "פרופיל סוכר" ( מס' מדידות של רמת סוכר בדם לפני ואחרי כל ארוחה) להערכת סוג הטיפול המתאים.