מצג עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהן האפשרויות במצב של לידת עכוז? האם זו החלטה של הרופא באיזו דרך לבחור או שיש באפשרותי להחליט? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מקובל כיום חד משמעית בניתוח קיסרי.
האם לא מומלץ לנסות היפוך חיצוני ? מה דעתך על טיפול רפלקסולוגי בניסיון להפוך ?
היי סיגל , מכיוון שהרופא לא ענה , ואני נמצאת עכשיו בשבוע 36 והתינוק במצב עכוז (ואני מבינה שגם את במצב כזה פחות או יותר) , רציתי לשאול אותך האם בררת על היפוך חיצוני ? כי שמעתי דעות לכאן ולכאן - כאלה ששוללים בגלל סכנה מרובה וכאלה שממליצים. מה דעתך?