ferritin

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

31/07/2003 | 15:23 | מאת: הדר

רמה נמוכה של פריטין (15) יכולה לגרום לבעיה של נשירת שיער? (מדובר על ילדה בת 12.5)

לקריאה נוספת והעמקה
31/07/2003 | 16:01 | מאת: תשובת מנהל הפורום

זו לא רמה נמוכה כל כך של פריטין, בודאי לא לילדה בגיל זה. לא נראה לי שזו הסיבה, אבל בודאי שכדאי לשפר.

31/07/2003 | 16:41 | מאת: דני

ברקע קוליטיס כיבית, אחרי ניתוח כריתת המעי הגס וניתוח בניית פאוצ' (שבועיים אחרי), מטופל בקורטיזון (במגמת ירידה), מטופל בקרטיאה 3 ימים. הבעיה: מ- 5 ימים אחרי הנתוח מגמת עליה הדרגתית במספר הטרומבוציטים היום 1230000, בנוסף עליה ב- wbc ל- 200000 בוצע CT אחרי הניתוח לשלילת בעיה וסקולרית, ללא קולקציה בטנית או אגנית. מה יכולה להיות הסיבה? מה הבדיקות המומלצות? מה הטיפולים האפשריים?

מנהל פורום המטולוגיה