המוגלובין
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב.אני בת 39.כל החיים מאז שהתחיל לי מחזור ההמוגלובין נמוך.בסביבות 11-12 לפני שנה הותקן התקן מירנה.והמחזור נעלם.יש את כל הסימפטומים אבל אין מחזור.וההמוגלובין נשאר באותה רמה.לא פחות ולא יותר.האם זה אמור להדאיג? אני צמחונית.וגם בצעתי לפני שנה גסטרוסקופיה והכל ב"ה יצא תקין.אולי לבצע קולונוסקופיה?אני ממש חוששת מגידול. אשמח לתשובה. תודה רבה מראש. קטרינה
לקריאה נוספת והעמקה
כפי שאני מבינה סבלת מאנמיה של חסר ברזל על רקע דימום ווסתי. כדי לדעת האם יש חסר ברזל גם כשהמחזור פחת יש לבצע בדיקת פריטין, ברזל וטרנספרין.