HEMATOCRIT
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בבדיקות דם בשלושת החודשים האחרונים (עשיתי כמה בדיקות), בספירת דם יש ערך אחד מוגבר מעט מעל הנורמה הכוונה ל HEMATOCRIT. האם זה בעייתי אם הוא קצת מעל הנורמה? למה זה יכול לגרום? ממה זה קורה? זה דורש בירור/מעקב כלשהו? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
במידה ורמת ההמטוקריט וגם רמת ההמוגלובין גבוהות באופן משמעותי המצב נקרא פוליצטמיה ודורש בירור.
שלום אני לא מעשן, ומאחר וזה קרה בכמה בדיקות חוזרות, אני מניח שזה לא קשור להתייבשות. ואכן זה הערך היחיד שחריג בספירות הדם, וזה באזור 51-52 כשהטווח הוא 38.00 - 50.00 אם היתה לי בעיה של פוליצתמיה, זה היה מתבטא בעוד ערכים? תודה