לא יוצא דם בבדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, היום עשיתי בדיקת דם ולמרות כל הנסיונות שעשו האחיות, לא יצא דם מהוריד (חוץ מכמה טיפות של דם סמיך). אני בצום מאתמול בערב אך הקפדתי לשתות הרבה מאתמול ועד היום בבוקר. יש לציין שלפני שנה עברתי אירוע לבבי שלבסוף התגלה כתסמונת טקצובו מכיוון שבצנתור נראה שאין חסימה בעורקים. לפני כשבועיים חוויתי אירוע נוסף, קטן בהרבה יותר, אושפזתי להשגחה בת יום ושוחררתי. האם לדעתך יש קשר בין הדברים ? האם צמיגות הדם ו"המחסור" בדם מראים על בעיה כלשהי בקרישות הדם ? מה עלי לעשות כדי למנוע את הישנות המקרה של היום בבדיקה הבאה ?
קושי בלקיחת דם היא בעיה טכנית הקשורה למבנה הורידים ואין קשר לסמיכות הדם או לתחום ההמטולוגיה.