ערך PTT גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 26, הופניתי למרפאת פוריות עקב קשיים להכנס להריון ועשיתי בדיקות דם, הPTT יצא 51, הפנו אותי לבדיקה חוזרת שהערך שוב יצא גובה 50.2. גיליתי השבוע שאני בהריון ב"ה. הפנו אותי גם להמטולוג. מה זה אומר שהערך גבוה? האם זה קשור להריון? יכול להוות בעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
PTT יכול להיות מוגבר מסיבות שונות- כמו חסר בפקטורי קרישה או נוכחות נוגדנים ללופוס אנטיקואגולנט.ההמטולוג ישלח אותך לבדיקות המתאימות. בד"כ PTT מוארך של 50 לא יהווה בעיה במהלך ההריון אם לא היו בעיות בעבר כמו נטיה לדימום או קרשי דם.