וונופר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 29. בבדיקות דם בשנים האחרונות מופיעה לי תוצאה של מאגרי ברזל דלילים מאוד, אשר משפיעים על מצבי הפיזי. בבדיקה מלפני כ4 חודשים, גם ממצא דומה. יש לציין שמדדים אחרים הקשורים לברזל תקינים וכך היה תמיד (אפילו כשמאגרי הברזל הגיעו ל3). קיבלתי אישור לטיפול בוונופר*10 אמפולות. ההמוגלובין שלי עמד על 13.6 לפני קבלת האמפולות (בדיקה מחודש 10). האם יש סיכון שהעירויים יעלו לי את המדדים האחרים מעבר לנורמה ובכך אני עלולה להינזק? אני שוקלת לקבל סה"כ 6 אמפולות ולא לקחת את כל הטיפול שהמליץ הרופא בשל המצב המיוחד (מדדים אחרים תקינים). אשמח לתגובה, כעת אני חוששת שרמת ההמוגלובין תקפוץ יתר על המידה. תודה
המוגלובין של 13.6 הוא תקין ובד"כ לא נותנים וונופר במצב זה. כדאי לחזור על מחסני הברזל-פריטין לפני קבלת העירוי.