פוסטינור וקרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אתמול נקרע לי הקונדום במהלך קיום יחסי מין עם בן זוגי. אני לא לוקחת גלולות מפני שאני סובלת מקרישיות יתר מסוג חוסר בפרוטאין S ומוטציה פקטור 2. אני מעוניינת לקחת פוסטינור ב24 השעות הקרובות כדי למנוע היריון אפשרי, הייתי רוצה לדעת האם זה בטוח בשבילי ולא מסכן להיווצרות קרישים בדם? בנוסף, במישה ואני לוקחת יש בדיקות שניתן לעשות כדי לוודא שלא נוצרים קרישי דם. תודה רבה , אשמח לתשובה במהירות האפשרית. שבוע טוב
ניתן לקחת פוסינור באופן חד פעמי במצב של קרשיות יתר, כיוון שמכיל את הורמון הפרוגסטרון שאינו מעלה נטיה לקרישיות, ואינו מכיל אסטרוגן-ההורמון הבעייתי במצב של יתר קרישיות.