פרוטאין S וגלולות נגד הריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בקשתי מהרופא נשים שלי מרשם לגלולות נגד הריון ובעקבות טרומבוציטוזיס קל הוא שלח אותי לעשות בדיקות דם של תפקודי קרישה , הכל יצא תקין חוץ מפרוטאין S שיצא נמוך- ערך של 40, עשיתי את הבדיקה הזאת 3 פעמים ועדיין התוצאה הייתה נמוכה. רצתי לשאול אם זה ימנע ממני לקחת גלולות נגד הריון או שלא ? כמובן שאני מתכוונת להתייעץ אם המטולוג , אבל רציתי לדעת מה מומלץ בדרך כלל
לקריאה נוספת והעמקה
ערכים נמוכים של פרוטאין s וגם ערכים גבוהים של טרןמבוציטים יכולים להצביע על נטיה קרשיות. לכן בשלב זה לא מומלץ לקחת גלולות המכילות אסטרוגן.