תגובה לסטרואידים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, זוגתי הגיע למיון לאחר שטפי דם שהתגברו במשך חודש באבחנה הראשונית נמצא שרמת הטסיות עומדת על 6,000 ואבחנה המרכזית היא ITP ניתן טיפול בסטרואידים והייתה עלייה ראשונית לאזור ב 14,000 לאחר יום במשך שבוע הטיפול ערך הטסיות נשאר באותו האזור השאלה שלי האם טיפול הראשון בסטרואידים לא הצליח או שיש אפשרות סבירה שזה ייקח עוד זמן?
לקריאה נוספת והעמקה
במרבית המקרים של ITP יש תגובה לסטרואידים שמגיעה לרב לאחר מספר ימים. אני מניחה שבמידה והטסיות לא יעלו מעל ל20000 לאחר שבוע-שבועיים ינסו תרופות אחרות כמו IVIG.