ספירת דם בעת לקיחת אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת אם מספר הנוטרופילים והלימפוציטים מושפע בעת לקיחת אנטיביוטיקה? אני שואלת משום שכשביתי הייתה בת שנה מספר הנוטרופילים היה 1.1 ובגיל שנתיים היה בסביבות חמש. רציתי לדעת האם זה הסתדר ומספר הנוטרופילים שלה תקין או שמה זה בגלל שהיא הייתה תחת טיפול איטיביוטי בעת לקיחת ספירת הדם? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
בד"כ השינוי במספר התאים הלבנים הוא בגלל זיהום (החיידק או וירוס) ולא בגלל האנטיביוטיקה שניתנת לטיפול בזיהום. אם את מודאגת אפשר לחזור על בדיקת דם לאחר חלוף הזיהום.