סימנים כחולים לאחר טיסה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 26 סובלת מפולציטמיה משנית מלידה. לאחרונה טסתי לארצות הברית ולאחר הטיסה הלוך הופיע לי ביד סימן כחול. בטיסה חזור הופיעו לי הרבה סימנים כחולים ברגל שמאל. אני רוצה לדעת אם יש קשר בין זה לבין הפוליצטימיה, אם יש צורך ללכת לרופא לעשות בדיקות ואם בעתיד יש טיפול שאפשר לקחת כדי שזה לא יקרה בטיסות ארוכות. תודה מראש, ליאן
לקריאה נוספת והעמקה
לא ברור לי הקשר בין סימנים כחולים לטיסה. אך בכל מקרה של נטיה לדמם בנוכחות פוליציטמיה כדאי לבדוקת ספירת דם ותפקודי קרישה.